فرودگاه‌ها موقعیت خوبی را برای هدف قرار دادن مخاطبین در اختیار شما قرار می‌دهند، از طرف دیگر دست شما در انتخاب ابزار مناسب برای تبلیغات، باز است و می‌توانید از روش‌های مختلفی پیام خود را به دید مخاطب برسانید. ابزارهای زیر را می‌توان برخی از گزینه‌هایی دانست که برای تبلیغ در فرودگاه‌ها می‌توان از آن کمک گرفت:

  • تلویزیون‌های تبلیغاتی
  • لایت باکس‌ها
  • صفحه‌نمایش‌های پلاسما
  • پروژکتورها
  • استرابوردها
  • استیکرهای تبلیغاتی
  • بنرهای دیواری
  • مکعب‌های چرخان
  • ویترین‌ها
  • ماکت‌ها
  • ویدئو وال
  • بروشور
  • وسایل نقلیه فرودگاه
  • بیلبورد‌های آویزان
  • بیلبورد‌های نصب شده در بیرون فرودگاه

در میان ابزارهایی که برای تبلیغ در فرودگاه به آن‌‌ها اشاره کردیم، تبلیغات ترانزیتی در فرودگاه، در کنار تبلیغات در تلویزیون‌های تبلیغاتی را می‌توان از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در فرودگاه دانست.

در مجموع باید گفت اگر کالا و خدمات لوکس و درجه یک را در اختیار مشتری قرار می‌دهید و به فکر جذب مشتری بیشتری هستید، تبلیغ در فرودگاه از آن مواردی است که می‌تواند به تجارت شما رونق بیشتری ببخشد.

خواندن این مطلب پیشنهاد می شود :   نکات مهم بلیط چارتری و سیستمی